MAMAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Saba & Salem Gebrekristos - WaarBenJij.nu MAMAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Saba & Salem Gebrekristos - WaarBenJij.nu

MAMAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Door: Saba Gebrekristos

Blijf op de hoogte en volg Saba & Salem

15 December 2008 | Nederland, Roosendaal

Ok, het is official mijn MOEDER is GEK geworden!! Serieus, ik tel gewoon 8 koffers!! ARE U **** KIDDING ME!!

Waarom denken alle Afrikanen toch dat sommige regels niet voor hen gelden??

LUFTHANSA maakt vast en zeker geen grapje als ze zeggen 30 kilo per persoon!!

Ow my god wij worden straks op Schiphol echt uitgelachen!! Beter blijf ik gewoon lekker thuis, relaxt op 2de Kerstdag ALL YOU NEED IS LOVE kijken ofzo!!

• 15 December 2008 - 07:15

HELENTJE:

HAHAAHAHAHAHAAHAHA I THINK WE HAVE THE SAME MOM
    AHAHAHAHAHA
    MIJN MOEDER DENKT OOK DAT ZE DE ENIGE IS DIE MEEEER DAN 30 KILO MAG MEENEMEN OMG HAHAHAAHAH
    I TOTALLY FEEL YOU!

• 15 December 2008 - 09:17

Leeeeeo:

whaaaa ow my god, je gaat all you need is love missen.... sooo sad for you

• 15 December 2008 - 11:13

Dion:

Jij speelt zonder dat je nu door hebt zelf mee in all you need is love in Eritrea. Wat wil je nog meer? Succes met het dragen van de koffers hehe.

Veel plezier !!!

• 15 December 2008 - 14:46

Wesley Mulders:

8 Koffers ?????
    wowwwie, zit er toch niet alleen ouzo in toch zeker he ? haha

Grtz. Kuzz Wesley.

• 15 December 2008 - 17:13

Sofia From Greece:

MY BABY HOW ARE YOU ?
    YOU ARE SO SEXY EVER !!
    I REMEMBER YOU EVERY DAY !!!

• 15 December 2008 - 17:58

Maria:

Hoort erbij moet je maar denken ;)
    Have fun!!!

dikke kusssssss

Saba & Salem

Wij zijn dus Saba & Salem, 2 zussen. 24 & 19 jaar. Over 2 weekjes gaan we dan eindelijk eens terug naar ons geboorteland. We houden dit dagboek bij voor al onze avonturen en ervaringen. En natuurlijk voor alle vrienden en familie thuis in Nederland! Hoop dat jullie samen met ons gaan genieten van deze reis! Veel lees en kijkplezier =)

Actief sinds 01 Dec. 2008