Mijn eerste reis - Reisverslagen van Saba & Salem Gebrekristos - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Saba & Salem Gebrekristos - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Wij zijn dus Saba & Salem, 2 zussen. 24 & 19 jaar. Over 2 weekjes gaan we dan eindelijk eens terug naar ons geboorteland. We houden dit dagboek bij voor al onze avonturen en ervaringen. En natuurlijk voor alle vrienden en familie thuis in Nederland! Hoop dat jullie samen met ons gaan genieten van deze reis! Veel lees en kijkplezier =)

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2009

Are u kidding me?

17 December 2008

WE ZIJN ER..!!

15 December 2008

MAMAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

14 December 2008

Wanneer zal ik eens beginnen met stressen..

03 December 2008

Oke..pijnlijk moment
Saba & Salem

Wij zijn dus Saba & Salem, 2 zussen. 24 & 19 jaar. Over 2 weekjes gaan we dan eindelijk eens terug naar ons geboorteland. We houden dit dagboek bij voor al onze avonturen en ervaringen. En natuurlijk voor alle vrienden en familie thuis in Nederland! Hoop dat jullie samen met ons gaan genieten van deze reis! Veel lees en kijkplezier =)

Actief sinds 01 Dec. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15865

Voorgaande reizen:

15 December 2008 - 13 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: