Nog 14 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Saba & Salem Gebrekristos - WaarBenJij.nu Nog 14 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Saba & Salem Gebrekristos - WaarBenJij.nu

Nog 14 nachtjes slapen..

Door: Salem Gebrekristos

Blijf op de hoogte en volg Saba & Salem

01 December 2008 | Nederland, Roosendaal

Allereerst welkom op onze site! Wie had nou ooit gedacht dat wij een waarbenjijnu.nl zouden starten. Oftewel wie had ooit gedacht dat wij verre reizen zouden maken. But hey, dreams come true! Wauw wat gaat de tijd snel zeg, eerst de dagen afgeteld tot we konden boeken.. daarna voor de inentingen.. en nu vliegen we gewoon al over 14 dagen! Wij kunnen in iedergeval niet meer wachten, en tellen de nachtjes af..We houden jullie op de hoogte!

Saba & Salem

Wij zijn dus Saba & Salem, 2 zussen. 24 & 19 jaar. Over 2 weekjes gaan we dan eindelijk eens terug naar ons geboorteland. We houden dit dagboek bij voor al onze avonturen en ervaringen. En natuurlijk voor alle vrienden en familie thuis in Nederland! Hoop dat jullie samen met ons gaan genieten van deze reis! Veel lees en kijkplezier =)

Actief sinds 01 Dec. 2008