Wanneer zal ik eens beginnen met stressen.. - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Saba & Salem Gebrekristos - WaarBenJij.nu Wanneer zal ik eens beginnen met stressen.. - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Saba & Salem Gebrekristos - WaarBenJij.nu

Wanneer zal ik eens beginnen met stressen..

Door: Saba Gebrekristos

Blijf op de hoogte en volg Saba & Salem

14 December 2008 | Nederland, Roosendaal

Dag iedereen,

Eindelijk horen jullie ook iets van mij!! Ja, terwijl mama en Salem lopen te stressen, zit ik rustig dit berichtje te typen. Snap dat gedoe met stress niet echt eigenlijk, alles wat we hier vergeten hebben ze vast wel in Eritrea!! Hmm behalve dan mn FABULOUS foundation van Maybelline, mn geweldig styltang en natuurlijk mn mobiel want Saba wil natuurlijk ook in het oosten van Afrika blijven sms-en!!

Ja, hoor en daar hoor ik de telefoon voor de 386x vandaag rinkelen!! KPN zal wel denken, what the ***!!

Peeps, over 4 uurtjes vertrekken we uit Roosendaal!! JIPPIE, JIPPE, JIPPIE cant wait!! Lekker op weg naar 30 graden terwijl hier iedereen in de -12 zit!! Het weer ga ik zeker niet missen maar de vraag is dan wat ga ik wel missen..

School in ieder geval niet!!
Mn vriendinnetjes ga ik heel erg missen, gewoon lekker uren aan de telefoon hangen praten over hoe zwaar het leven is, lunchen, stappen en MARTINI cuz no party without MARTINI( CLAUD&MEL)!!

Ok, mama en Salem worden gek aangezien ik nog niet helemaal klaar ben met inpakken dus beter ga ik stoppen met typen!!

MOTTO deze maand: NO STRESS!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saba & Salem

Wij zijn dus Saba & Salem, 2 zussen. 24 & 19 jaar. Over 2 weekjes gaan we dan eindelijk eens terug naar ons geboorteland. We houden dit dagboek bij voor al onze avonturen en ervaringen. En natuurlijk voor alle vrienden en familie thuis in Nederland! Hoop dat jullie samen met ons gaan genieten van deze reis! Veel lees en kijkplezier =)

Actief sinds 01 Dec. 2008
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 15864

Voorgaande reizen:

15 December 2008 - 13 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: